Prekių užsakymas ir atsiskaitymas

Ar galiu atsiskaityti kortele ar grynais, užsakymą atsiimdamas atsiėmimo punkte?
Padariau pavedimą, pinigai nuskaičiuoti, bet negavau jokio patvirtinimo? Ką daryti?
Po krepšelio apmokėjimo iš paskyros dingo užsakymas. Ką daryti?
Kiek laiko užtrunka užsakymo vykdymas nuo užsakymo pateikimo?
Kaip atšaukti užsakymą arba jo dalį?
Kaip pakoreguoti kontaktinius duomenis (tel. nr., el.pašto adresą, pristatymo adresą) savo užsakyme?
Ar galima pirkti išsimokėtinai?
Koks mano užsakymo vykdymo statusas?
Kaip įdėti į krepšelį papildomą prekę, kai užsakymas jau apmokėtas?
Ar yra minimali užsakymo suma?
Ar galima pervežti prekes iš vienos parduotuvės į kitą, jeigu pasirinktoje parduotuvėje trūksta prekių ar nepakankamas likutis?